UAZ Sprzedam

pennyroyal

Temat: Samochód terenowy Uaz 452 camping
Sprzedam samochód terenowy Uaz 452 (furgon/blaszak), rocznik 1986, silnik Wołga 2400 cm3, LPG, zarejestrowany jako "specjalny" na 6 osób (roczne OC ok. 400 zł). Samochód jest przerobiony na camping, w środku ... mojej kadencji następujące remonty: całego silnika (2000), blacharki (2001) i zawieszenia, mostów, wałów itp (2001). Jak to auto wygląda można obejrzeć na stronie Auto-Gryfa: http://www.auto-gryf.com.pl/Modele/UAZ-3741__37419_/uaz-3741__37419_.... Cena 5500 zł. Kontakt tel.: +48...
Źródło: topranking.pl/1058/samochod,terenowy,uaz,452,camping.php



Temat: Czy wojsko jeszcze sprzedaje UAZy 469B?
Grzegorz Kaczu Kaczynski wrote: Witam wszystkich, moze ktos z Was wie czy jeszcze mozna kupic UAZa z Agencji Mienia Wojskowego? Z nienaruszalnych zapasów. dzieki Kaczu Nie wiem. Za to wiem na pewno ze te ktore poszly do sprzedazy w ostatnich rzutach byly tak zajezdzone ze glowa puchnie, wiec nie warto kupowac. Podobno UAZ-y w lepszym stanie sprzedaje Policja. Michal
Źródło: topranking.pl/1580/czy,wojsko,jeszcze,sprzedaje,uazy,469b.php


Temat: FIAT 126p FL 1990r
albert wrote: | Witam! | Sprzedam maluszka Fiat'a 126p FL. | NTG | to grupa samochodowa. | X tzn. co: ze fiat 126 to nie samochod? a UAZ, GAZ to tez...
Źródło: topranking.pl/1603/fiat,126p,fl,1990r.php


Temat: UAZ-szukam użytkowników!!!
... pewnie wzialbym z 8000, ale nie chce mi sie czekac pol roku, az go sprzedam. zmiana nastapi prawdopodobnie gdzies na poczatku roku, zmoty beda robione na biezaco z uwzglednieniem zawartosci mojego...
Źródło: topranking.pl/1603/uaz,szukam,uzytkownikow.php


Temat: Sprzedam Uaza
Sprzedam Uaza '88, silnik uazowolga (ok. 120 KM), 15000km po remoncie silnika (rachunki), pełny remont samochodu w 2000 roku (wszystko wymienione), pełna klatka bezpieczenstwa, kubelki, nowe wały napedowe, grill, halogeny, nowa...
Źródło: topranking.pl/1603/sprzedam,uaza.php


Temat: sprzedam terenowke
uaz 469b 1-wsza rej. 02.01.1976 ciezarowo-osobowy (2 lub 7 osob, 600kg) silnik 2445ccm, 12000km po remoncie (calkowity 92000km), instalacja LPG butla 90 l, klatka, grill, pasy na 5 osob audi, akumulator ... LPG 15-16/100km, max 105 km/h blachy bez rdzy troche pogiete opony 4x kelly safari rvr 31x10,50r15 lyse, 1x uaz 8.40-15 nowa cena 6000 zl zdjecia: http://mazeno.onet.pl/maszyna/ mazeno
Źródło: topranking.pl/1606/sprzedam,terenowke.php


Temat: nasze auta
Fiat Punto 75 SX - sprzedany po dwoch latach - powod: za maly! 6. Ford Scorpio 2.9i automat 1989 r. - super autko; DO SPRZEDANIA !!; po dwoch latach używania 7....
Źródło: topranking.pl/1606/nasze,auta.php


Temat: Czy moze Wiesz
... samochodu różni się nieco od użytkowania normalnej osobówki ;) AMW sprzedaje też stary 266, UAZ-y 469B itp. z takimi przebiegami. MK
Źródło: topranking.pl/1606/czy,moze,wiesz.php


Temat: Hummer. Gdzie i za ile ?
kolega pisze z Austrii wiec moze miec pewne klopoty ze zdobyciem UAZa za to sorry, nie zauwazylem. ale skoro w niemieckim off-roadzie jest cala rubryka sprzedam/kupie gaz/uaz to w austriackim (maja...
Źródło: topranking.pl/1611/hummer,gdzie,i,za,ile.php


Temat: kupno auta paranoja!
Piotrek" <@p.lewandowski.link.waw.plwrote in message | | | | Moj pojazd ma 20 lat a nadal jest wart ok 3000 funtow:) i nie sprzedam | | go! | a co to za pojazd ? | G-wagon mercedes. | git fura | rozpierdala naraz astre 2 i fusiona na pol :) A konstrukcyjnie podobny jest do ruskiego UAZ-a. Proste, prymitywne auto terenowe. no ba...
Źródło: topranking.pl/1611/kupno,auta,paranoja.php


Temat: defekty w Fordach
Michal Pierewicz <yspie@cyf-kr.edu.plwrote in article <35934280.1519B@cyf-kr.edu.pl... slawomir wrote: | Wystarczy sprowadzic jakie SUV sie najlepiej sprzedaje, | chyba ze Toyota rozdaje je za darmo stad slabe wyniki sprzedazy.:)) SUV to nie ... terenowki w akcji to zapraszam 28 czerwca do Krakowa na III Rajd Samochodow Terenowych Land Serwisu I co to beda same UAZ i GAZ?:)))
Źródło: topranking.pl/1611/defekty,w,fordach.php


Temat: Czy terenówki się przewracają?
... do szaleństw w terenie można kupić UAZ-a od AMW lub od firmy, która kupiła hurtem kilkadziesiąt UAZ-ów od AMW i teraz sprzedaje je detalicznie. Auta potrafią mieć po kilka tysięcy km...
Źródło: topranking.pl/1612/czy,terenowki,sie,przewracaja.php


Temat: Czy terenówki się przewracają?
Sanctum Officium napisał(a): O tak, ale do szaleństw w terenie można kupić UAZ-a od AMW lub od firmy, która kupiła hurtem kilkadziesiąt UAZ-ów od AMW i teraz sprzedaje je detalicznie. Tak,...
Źródło: topranking.pl/1612/czy,terenowki,sie,przewracaja.php


Temat: UAZ
Najtaniej UAZ y  sprzedaje wojsko. Juz od 500 zl do remontu. Piotr Zieliński wrote: Wybierz sie na www.kki.net.pl/~uazmania/gielda.htm Pozdro Ziele Użytkownik Rybcio <ryb@go2.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:%NhG4.32370$a01.697@news.tpnet.pl... | UAZ-a w...
Źródło: topranking.pl/1619/uaz.php


Temat: Kupię Uaz
| Napisz po co jest komu zima Uaz z brezentowa plandeka ? moze po to zeby na leb nie padalo?? W gruncie rzeczy w Uazie z plandeka mozna wytrzymac nawet zima. Ja mam uaza z brezentowa plandeka, jest tam naprawde cieplo pod warunkiem ze plandeka jest dobra, a nagrzewnica nie zamulona. Wracalem z gor przy -20C i w samochodzie bylo cieplo. BTW. Uaz jest do sprzedania.
Źródło: topranking.pl/1619/kupie,uaz.php


Temat: Motocykle
podobno akurat Panhead to najbardziej udany silnik HD. Ile trzeba teraz dać za taką maszynę? Bah, tyle za ile ktoś zechce ją sprzedać ;((( A trudno takiego znaleźć. Mam jeszcze gdzieś ogłoszenie z Dizmara "Sprzedam HD bo żona (po ślubie) kazała" Wygląda jakby było pisane krwią z serca.... Nowych AFAIK nie robią.
Źródło: topranking.pl/1750/motocykle.php


Temat: moze warto rozpropagowac
[SPAM] Pozdrawiam - Łukasz Jeszke - Gdańsk Jeep Cherokee www.jeep.jeszke.org  - SPRZEDAM Berlingo 2.0HDi + U510 + Lemm AT 71- P.M.S Edition Był : XM V6, UAZ 452, 469, 2 x...
Źródło: topranking.pl/1754/moze,warto,rozpropagowac.php


Temat: 1.9 JTD - SUPER!!!
... > Z tego co się słyszy i czyta to super > silniki. ...oprócz tego klekotania. > Przede wszystkim odporne na syfiate polskie paliwo. To rzeczywiście zaleta, ale może lepiej kupić UAZ'a?...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,21616849,21616849,1_9_JTD_SUPER_.html


Temat: Kipilem UAZ-a ...
Fajny ten UAZ. Lubię ten model. Skąd go znalazłeś AMW takich chyba nie sprzedaje? Ja osobiście nienawidze czarnych worków. Lubie takie auta, co są możliwie najbardziej zbliżone do oryginału. Ale cóz,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,11822225,11822225,Kipilem_UAZ_a_.html


Temat: Czy wojsko jeszcze sprzedaje UAZy 469B?
Witam wszystkich, moze ktos z Was wie czy jeszcze mozna kupic UAZa z Agencji Mienia Wojskowego? Z nienaruszalnych zapasów. dzieki Kaczu
Źródło: topranking.pl/1580/czy,wojsko,jeszcze,sprzedaje,uazy,469b.php


Temat: UAZa + części
UAZ 452 - 1986, rejestracja jako camping (specjalny), autogaz (dwa zbiorniki), opony Bridgeston M+S, sprawne oba mosty napedowe. Sprzedam pilnie. Cena 3500,- zł + części 1000,- zł. Wojtek tel. (022)8228957 stei@usa.net...
Źródło: topranking.pl/1601/uaza,czesci.php


Temat: <SPAM>SPRZEDAM CZESCI UAZ<<<<<<<
sprzedam częci mechaniczne nowe i używane do smochodu UAZ kontakt wyłącznie tel.604872576 woj.wielkopolskie
Źródło: topranking.pl/1601/spam,sprzedam,czesci,uaz.php


Temat: CATERA
On 14 Feb 1997 15:53:59 GMT, pr@sun3.hep.utexas.edu (Marek Proga) wrote: Pytalem co pasuje od Uaza do Jeepa, odpowiedzi zero. Pytalem co jest takiego samego w Saabie i Cavalier, zero odpowiedzi. I ... na swiecie wiec sprzedaje miliony samochodow naokolo swiata pod roznymi markaqmi i roznice pomiedzy tymi markami sa mniejsze niz sie wielu ludziom wydaje i najwieksze roznice czesto istnieja nie w rzeczywistosci...
Źródło: topranking.pl/1609/catera.php


Temat: sprzedam UAZa!
...
Źródło: topranking.pl/1613/sprzedam,uaza.php


Temat: UAZ
In pl.misc.samochody Dariusz <telet@poczta.onet.plwrote: e : Najtaniej UAZ y  sprzedaje wojsko. : Juz od 500 zl do remontu. Gdzie?!?!?!?! Jesli jeszcze jezdzi, to moze  byc okazja.
Źródło: topranking.pl/1619/uaz.php


Temat: UAZ
Znalazlem w Agencji Mienia Wojskowego do sprzedania UAZa za 1000PLN z 1980r. Czy mozecie polecic jakas strone o off roadzie, zebym mogl sie zapoznac na co patrzec w takich autach, zeby...
Źródło: topranking.pl/1627/uaz.php


Temat: Jaka firma sprzedaje w Polsce Uaz-y
Jaka firma sprzedaje w Polsce Uaz-y Jaka firma sprzedaje w Polsce Uaz-y, z tego co wiem lada ich niesprzedaje. Czy jest jakaś firma, czy na własną ręke trzeba się postarać.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,9586594,9586594,Jaka_firma_sprzedaje_w_Polsce_Uaz_y.html


Temat: Mongolia - po
Hej! Jeżeli możesz, napisz plizz, ile kosztuje taki, nowy (?) uaz? Na targu przypuszczam że dużo taniej? Z ciekawości jeszcze, czy zostawiliście samochód do sprzedania właśnie komuś zaufanemu? Pozdrawiam snukaski
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10159,42320276,42320276,Mongolia_po.html


Temat: Macintosh i gry.
On Thu, 09 Jan 2003 at 16:04 GMT, citizen Piotr Chyliński testified: On 09.01.2003 2:43, in article slrnb1pku1.t9.B.Ogryc@puter.bart.w-wa.pl, "Bart Ogryczak" <B.Ogryc@addr.in.reply-to.invalidwrote: | Apple sprzedaje najdroższe i najniższej jakości panele LCD. | Sprzedaje komputery, które nawet gdyby wierzyć w marketingowy | bełkot o "megahertz myth" są słabiutkie. Wersje beznadziejne | jeśli chodzi o multimedia. Cena z kosmosu, beznadziejny support | i buracki marketing. ... Tak samo jak Nissan Primera nie spełnia wymagań fanów UAZ-a. ;-P | Była jeszcze dosyć istotna dla Apple'a grupa klientów -- graficy. | Ale tych skutecznie zniechęcają problemy z migracją na...
Źródło: topranking.pl/1333/macintosh,i,gry.php


Copyright (c) 2009 pennyroyal | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.